Service og Support af instrumenter Vi yder både support og service
Sig endelig til hvis der er noget vi kan hjælpe med, om det måtte være support du har brug for til dit produkt eller det er blevet tid til service, så kontakt os
Service og Support af instrumenter
Service og support af instrumenter betyder at du kan få service og vedligeholdelse af både håndholdte og stationære enheder. Uanset om det passer dig bedst at sende enheden til os eller vi kommer ud til dig, er du sikret en erfaren og velkvalificeret vedligeholdelse eller reparation af din enhed.
Servicearbejde udføres altid af specialtrænede serviceteknikere, enten hos dig eller på vores serviceværksted.
Alle vores serviceteknikkere er uddannet i opsætning, programmering, vedligehold og kalibrering af alle vores produkter.
Træningen udføres på fabrikkerne rundt i Europa og afsluttes altid med en test og efterfølgende udstedelse af et tidsbegrænset certifikat. Dette certifikat er vores og din sikkerhed for, at vores teknikere altid er opdaterede på den seneste viden om idriftsættelse og vedligehold af produkterne.
For dig betyder det at vi kan yde support til alle vores produkter 24/7 365 dage om året.
Serviceaftaler og træning
Aquasense udfører gerne service på timebasis. Vi anbefaler dog altid, at der laves en serviceaftale på gentagne opgaver.
Serviceaftalen giver os bedre mulighed for, at planlægge opgaverne og have de rigtige reservedele på lager. På den måde kan vi, i sidste ende, lave en lavere pris til dig.
Alle serviceeftersyn afsluttes naturligvis med udarbejdelse af en servicerapport. Heri er alt relevant information fra det udførte arbejde, samt dato for næste planlagte serviceeftersyn.
Aquasense kan tillige tilbyde dig og dine medarbejdere træning i vedligeholdelse og kalibrering af udstyret. Dette kan være en fordel, hvis udstyret f.eks. placeres uden for vores geografiske rækkevidde, og/eller hvis det er en fordel for dig, at kunne udføre opgaven internt af andre årsager.
Aquasense vagttelefon åbent 24/7 365 dage om året.
Du kan kontakte os på +45 42 42 50 80.
NB. opkald udenfor vores normale åbningstid, som er mandag til fredag kl. 08.00 – 16.00, koster 1.200,00 kr. eks. moms pr. påbegyndte time over telefon.
Ved udrykning er det 2.400,00 kr. eks. moms pr. påbegyndte time
Send en forespørgsel
Du er meget velkommen til, at kontakte vores servicetekniker direkte, for en uforpligtende snak om, hvad Aquasense kan tilbyde din virksomhed inden for service og vedligehold.